נתיבות גורל

ישראל, נתיבות

כבישים ומחלפים

הושלם

נתיבות גורל

ישראל, נתיבות

כבישים ומחלפים

הושלם

 נתיבות גורל
 נתיבות גורל

עוד כולל הפרויקט

פרויקט תוואי הרכבת, נתיבות גורל, משתרע על פני 30.2 ק"מ, וכפי שמרמז שמו - מחבר בין העיר נתיבות לצומת גורל. יש לציין כי עד לפרויקט זה הוצעו על ידי רכבת ישראל מכרזים למקטעים של עד 10 ק"מ בלבד.  
המקטע החדש הוא חלק מפרויקט הכפלת קו אשקלון־באר שבע, שכלל גם הקמה של 10 גשרים, גשר כביש מעל כביש 40, 8 מעברים חקלאיים ו־34 מעבירי מים. אורכה של מסילת הרכבת בין אשקלון לבאר שבע, שהוכרזה כפרויקט לאומי, היא כ־60 ק"מ. פרט לנתיבות, הפרויקט מורכב גם מתחנות חדשות בשדרות ובאופקים.
 
שיטת הבנייה - ראשונה מסוגה

הקמת המסילה החדשה, שמתאימה לרכבות במהירות 160 קמ"ש, היתה כרוכה בביטול עקומות ויישורן מרדיוסים קטנים לרדיוסים גדולים. 
הפרויקט הוא ראשון מסוגו בשיטת Design & Build של תשתית מסילות, והתאפיין בהנחת תשתיות ל-4 הפרדות מפלסיות ו-7 גשרי רכבת. במהלך הפרויקט בוצעו חפירות ועבודות מילוי בהיקף של למעלה ממיליון מטר קוב, ובוצעו עבודות איטום, יישור וקירות תמך בהיקף של מעל 20 מטר קוב. 

 

product-image-1
product-image
product-image-2
product-image
product-image-3
product-image
product-image-4
product-image